30 januari 2012

Mijn Favoriete Series


Vandaag ga ik jullie laten zien wat mijn favoriete series van dit moment zijn. Waarschijnlijk kennen jullie één serie wel, maar ik denk de rest niet.
Ik ga jullie erbij vertellen waar de serie over gaat en wanneer en waar het te zien is.
Veel leesplezier!






Als eerste een serie die jullie waarschijnlijk allemaal wel kennen, Goed Tijden, Slechte Tijden. Hier hoef ik denk ik niet zoveel meer over te vertellen.
De serie gaat over een zelfbedacht dorpje Meerdijk. Daar gebeuren allerlei dingen, goede dingen en niet zulke goede dingen, zoals de naam als zegt.
Het is af en toe best spannend moet ik toegeven, maar het is ook een erg leuke serie.

Goede Tijden, Slechte Tijden is elke werkdag om 20.00 te zien bij rtl4


Dan een serie die niet zoveel mensen kennen denk ik, Law & Order: Special Victims Unit. Dit is een misdaad serie wat ik al een beste tijd volg. Het is een erg spannende serie met erg veel lijken en actie, waar ik persoonlijk erg van hou.
De serie bestaat uit aparte afleveringen. Dus het is niet zoals in GTST dat het steeds een vervolg heeft. Maar het zijn steeds aparte afleveringen die niks met elkaar te maken hebben.
De serie is te op maandag t/m donderdag om ongeveer half elf op net5. Het is best laat maar wel de moeite waard (:


Dan nog een misdaadserie. Zoals je kan zien hou ik wel van misdaad haha.
Deze serie gaat over een man die FBI-agent is en dus allerlei zaken op moet lossen. Hierbij betrekt hij zijn broer veel. Want zijn broer is een hoogleraar in wiskunde, daardoor kan hij makkelijker zaken oplossen.
Dit is een erg interessante serie want, als je ziet hoe je sommige dingen kan oplossen met wiskunde, dat is echt geweldig! En je spijkert je wiskunde ook nog een beetje extra bij (;
Deze serie komt na Law & Order. Om ongeveer half twaalf meestal ook op net5.


Op het moment ben ik ook bezig om Pretty Little Liars te kijken. Deze serie word niet in Nederland uitgezonden jammer genoeg. Dus ik heb het eerste seizoen maar gedownload. Ik heb de boeken hiervan ook gelezen en vond ze geweldig! Toen ik laatst iets las over een serie ervan ben ik die maar gelijk gaan downloaden. De serie is nog veel leuke dan de boeken!
De ze serie gaat over een groep va vijf vriendinnen die in het begin in een tuinhuisje zitten. Maar 's nachts verdwijnt er één meisje, Allison. Ze gaan eerst zoeken naar haar maar kunnen haar nergens vinden, dus denken ze dat ze dood is. Dan krijgen ze op een gegeven moment smsjes van iemand genaamd -A. Ze denken natuurlijk Dat dat Allison is, maar een paar dagen later vonden ze Allison haar lichaam in een achtertuin. En zo beleven ze nog veel meer dingen door die smsjes.
Deze is dus niet in Nederland te zien, dus ik zou zeggen download de seizoenen! Ze zijn echt geweldig! (:

Dit waren ze alweer! Het zijn er maar vier, maar meer series volg ik eigenlijk ook niet. Want in de tussentijd van GTST en Law & Order is er meestal een film op. Ik heb wel eens meer series gevolgd maar  die vond ik toch niet zo leuk als deze series. Daarom volg ik ze nu ook niet meer.
Pretty Little Liars kijk ik gewoon in mijn vrije tijd op mijn laptop.

Bedankt voor het lezen! <3

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ga Pretty Little Liars ook downloaden denk, lijkt me super leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha oke! Is ook een heel leuke serie, wel spannend maar geweldig! :D

      Verwijderen