23 januari 2012

Oogschaduw Stash


Vandaag ga ik jullie mijn oogschaduw stash laten zien! Ik heb niet veel high-end oogschaduws, maar veel drugstore merken. Zoals Kruidvat en HEMA. Ik heb ook nog een palette van E.L.F. hier klikken om het te zien. Deze was ik vergeten om op de foto te zetten.




Als eerste de mono's. Dus de enkele oogschaduws. V.l.n.r. Catrice: 080 Go, Charlie Brown!, Catrice: The Captain Of The Black Pearl, Catrice: Pink Rock Superstar, Essence: 35 Part All Night, NYC: 907 Bazaar.


Dan nog wat meer mono's. V.l.n.r. HEMA Jip&Janneke: 03 Pink, 02 White en 01 Black. Dan nog twee HEMA oogschaduws in de kleur: 02 Blue en 03 Wet 'n Dry.


Dan nog meer mono's en een paar vloeibare oogschaduws. V.l.n.r. Idyl: CES 012, Idyl: CES 025, MNY: 317, Miss Sporty: Eye Jewel, Basic: 'staat geen naam op', Maybelline: 05.


Dan mijn duo's. V.l.n.r. Essence: 02 Sweetheart, Essence: 07 Mix It, Baby!, Essence: 05 Everglam, Catrice: C03 Fleur De Lis, Catrice: C02 Miracle Heaven.


Nog meer duo's. De eerste twee heb ik een keer bij een Fancy gekregen. Dus die kleuren weet ik niet. De andere is van de HEMA in de  kleur: 75. En nog een potlood, deze is van Max Factor in naturelle kleuren. Deze kleur kon ik nergens op de verpakking vinden.


Dan mijn kleine palletjes. De eerste is van Rimmel London in de kleur: 624 Lynx, dan één van Gosh in de kleur Q50 Rain Forest en de laatste is van Sephora in de kleur Starwalker #1.


Dit zij nog een paar kleine palettjes. De eerste twee heb ik een keer in zo'n uber goedkoop pakket gekregen, dus daar heb ik geen namen van. Dan verder, de volgende hiervan is van Miss Sporty en heet: 004 Mineral Earth. Dan nog één van Essence in de kleur: 04 Oh-So-Cute.


Dan nog mijn iets grotere palettes. Deze zijn allemaal van Essence. Als eerste uit de LE I Love Berlin, dit is het standaard palettje wat er in de LE zat. Dan het Sun Club palettje in de kleur: 02 Long Beach en tot slot nog een palette uit de LE You Rock. Deze zat ook als enige oogschaduw palette in de LE.

Ik ben nog steeds aan het overwegen om een 88 Palette te kopen. Het lijkt me wel erg handig, want alle kleuren zitten erin die je een keer nodig zou hebben.

Dit was het! Bedankt voor het lezen! <3

1 opmerking: