21 januari 2012

Review: John Frieda Frizz-Ease


Vandaag ga ik jullie iets vertellen over iets wat ik pasgeleden gekocht heb, namelijk het John Frieda Frizz-Ease serum. Dit is een serum voor je haar zodat het niet meer gaat pluizen. En ook om je haar te beschermen tegen de hitte van de föhn, stijltang of krultang. Ik ben niet zo enthousiast over dit product. Je zal verderop in dit artikel erachter komen waarom.
Ik vind de verpakking (zie foto hierboven) wel erg praktisch. Je kan gelijk zien hoeveel je nog in je flesje hebt. Wat ik altijd wel erg makkelijk vind, je kan snel zien wanneer je een nieuwe moet kopen.


Het pompje vind ik aan de ene kant wel makkelijk in gebruik maar aan de andere kant ook weer helemaal niet. Want het werkt wel erg hygiënisch en is makkelijk te doseren. Maar aan de andere kant, zoals je kan zien blijft er product aan zitten en zo blijven er haartjes aan plakken, wat juist weer helemaal níet hygiënisch is. Maar ik vind zo'n pompje toch wel weer erg handig (:


Dan het product zelf. Het is een erg dikke en beetje kleverige substantie. Wat ik absoluut niet fijn vind werken. Je wast het, omdat het zo dik is, ook erg moeilijk van je handen af. Het maakt mijn haar ook snel vet, terwijl ik het alleen maar in de puntjes smeer. Voor mijn gevoel 'kruipt' het een soort van omhoog ofzo. Als ik mijn haar, nadat ik dit erin hebt gedaan, stijl met mijn stijltang. Word het ook heel 'hangerig'. En als ik een ander serum gebruik word het mooi losjes.

Dan of mijn haar snel pluizig word als ik dit erin doe. Nou, dat is helemaal niet zo. Mijn haar blijft door de dag heen mooi glad en pluist niet. Maar mijn haar word gewoon zó snel vet hiervan dat ik het gelijk die avond gelijk weer wil wassen. 

Zoals je kan lezen ben ik niet zo tevreden over dit serum. Het doet niet hetzelfde met mijn haar als mijn Gliss kur serum (zie dit artikel). Veel andere mensen zijn volgens mij wel heel erg enthousiast over. Ik niet zo. 

Bedankt voor het lezen ik hoop dat je er wat aan had <3 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten