28 januari 2012

Update: Catrice, Vaste Assortiment


Vandaag ga ik jullie een update laten zien van de vaste collectie van Catrice.
Ik ga niet alles laten zien wat erbij komt, want dan word het wel een erg lang artikel. Ik ga alleen laten zien wat écht nieuw is. Want bij elke update komen er wel weer oogschaduwkleuren bij, nagellakjes bij en andere dingen die al in het vaste assortiment zitten. Dus dit is niet het enige, als er dus andere dingen bijkomen die al in het assortiment zitten zie je dat vanzelf in de winkel.





Als eerste deze mooie highlighter pen.  Met deze pen kan je je jukbeenderen en andere plaatsen in je gezicht accentueren. Deze gaat €3,79 kosten. Wat niet duur is voor zo'n product.


Dan komt Catrice ook eindelijk met een transparante poeder! Ik zat er al een tijdje op te wachten haha! Dit is een poeder waarmee je je foundation kan 'setten'. Deze poeder lijkt wit in het doosje, maar als je het op de huid aanbrengt verandert het in je eigen huidskleur. Echt een heel fijn product. Maar deze moet ik natuurlijk nog testenn (: Deze transparante poeder zal voor €5,49 over de toonbank gaan.


Dan de Smokey Eyes Brush. Niet echt veel over te zeggen kent iedereen wel. Ik hoop dat deze net zo goed is als die van Essence. De zal €2.79 gaan kosten.

Dan komen er ook nog nieuwe mascara's bij. Dat zijn er best wel wat..


The Giant - Extreme Volume Mascara. Wat een grappig borsteltje! Heb ik echt nog nooit eerder gezien. Ben dus wel erg benieuwd naar hoe deze mascara is. Deze kost €4,49.


Volume + Length Mascara. Een standaard borsteltje, en verder denk ik ook wel een basic mascara. Niet echt raar of geweldig ofzo. Deze kost €3.49. Wat niet duur is voor een mascara.


Dit is de dezelfde mascara als hierboven maar dan waterproof. Deze ga ik wel testen, want misschien is 'tie wel echt goed waterproof. Deze zal, net als de andere, €3,49 gaan kosten.


Volume + Curl mascara. Ook een basic mascara. Deze geeft volume en krul. Deze zal voor €3,49 de winkel uit gaan. 

Deze update/uitbreiding zal vanaf februari 2012 verkrijgbaar zijn bij Kruidvat en Trekpleister. Ik ben er wel benieuwd naar. Het is uiteindelijk toch niet zo'n lang artikel geworden, maar als ik de andere dingen erbij had gedaan wel heel lang haha! Hiervan gaan zeker weten nog reviews online van komen.

Bedankt voor het lezen! <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten