25 januari 2012

Tag: Mijn Alfabet...


Ik heb deze tag van Teskuh.nl. Hij leek me wel erg leuk! En zo kom je ook iets meer van mij te weten (:
Ik weet niet waar -ie vandaan komt, maar ik heb er al wel meer over gehoord. Dus het leek mij ook leuk om het te doen.

Veel plezier met lezen!



Age: 15 jaar! Ik word dit jaar zestien! Eindelijk! Op 18 juli om precies te zijn (:
Best Friend: Eigenlijk heb ik niet één beste vriendin. Eigenlijk is mijn hele vriendinnen groep is mijn beste vriendin haha! Ik heb het erg gezellig met al mijn vriendinnetjes en kan altijd bij ze terecht. Ik zou echt niet zonder ze kunnen!
Chore You Hate: Sowieso mijn kamer opruimen! Dat moet ik elke week doen van mijn moeder. Maar als ik het opgeruimd heb, is het na één dag al weer een tering zooi. Dus eigenlijk heeft het niet zoveel zin..
Dreamhouse: Mijn droomhuis is, zoals ieders is, een heel groot huis met alles erop en eraan. Maar dat zou wel erg dom zijn als ik dat hier neer zet. Want dat word het toch niet voor mij. Ik wil een erg gezellig huis met warme kleuren en een heerlijke plofbank (ja, dat hoort zeker weten in mijn huis!). Ik wil ook dat als iemand bij mij komt zich gelijk thuis voelt en zich op z'n gemak voelt.
Essential start of your day: Poehh, dit is een lastige. Wat onvermijdelijk is voor mij 's ochtends. Dat is denk ik dat extra half uurtje liggen nadat mijn wekker gaat. Dat is gewoonweg heerlijk! Nog even dommelen en eventjes nadenken over wat je die dag allemaal gaat doen.
Favorite color: Roze! Echt een meisjes kleur (: Ik heb ook een roze wand in mijn kamer en wat roze accesoires. Ik vind het echt een geweldige kleur! Vooral als het zo lekker fel is haha!
Gold of silver: Ik denk zilver. Ik heb het niet zo met goud, ik heb ook nooit gouden sieraden ofzo. Dus ja, zilver.
Height: Ongeveer 1.70 meter.
Intruments I play: Ik speel helemaal geen instrument. Ik heb wel wat gedaan, maar ik was toch telkens niet zo muzikaal als ik dacht..
Job title: Ik werk op het moment in een supermarkt, en doe deze blog erbij. Hier verdien ik niks mee. Maar doe het gewoon als hobby erbij.
Kids: Later wil ik er maar twee. Het liefst een tweeling, dan wel een meisje en een jongetjes. Ik groei zelf op met een oudere broer en een jonger broertje. Drie is net teveel vind ik. Want het is altijd twee tegen één.
Life is incomplete without: Muziek, mijn vrienden en heel veel lachen.
Music that you always listen to: Ik luister echt van alles qua muziek. Van R&B tot hardstyle. Maar er zijn twee nummer die ik echt heel mooi vind dus die schrijf ik hier op. Dat zijn: Human van The Killer en Fireflies van Owl City. Verder vind ik de band 30 Seconds To Mars ook erg gaaf!


Nickname: Maudieee 
Overnight hospital stays: Nooit. En ik droomde er ook nooit over ofzo. Sommige kinderen doen dat wel. Die fantaseren er op los over het ziekenhuis haha.. 
Phobias or fears: Ik ben bang voor geesten. Niet kwade geesten maar, gewoon. Mijn opa en oma zijn allebei al gestorven, en ik heb het gevoel dat ze altijd bij me zijn. Ik hoef daar niet bang voor te zijn, maar toch op één of andere manier ben ik er wel bang voor.
Quote from a movie: What's your name, sweetheart? - Grease
Reason to smile: Dat is vaak om de liefde of omdat iemand mij weer voor gek zet ofzo. En natuurlijk om mijn vriendinnen en vrienden.
Siblings: Een broertje van 12 jaar oud en een broer van 19 jaar oud.
Time you wake up: Door de wweks als ik naar school moet gaat mijn wekker om 6.45 maar ik ga er pas om 7.15 uit (mijn halfuurtje liggen haha) en in het weekend slaap ik uit totdat ik wakker word (gemaakt).
Underwear: Hipsters!
Very important date this year: Zal waarschijnlijk zijn wanneer ik mijn examens heb. En als ik ze haal, nog bealngrijker, mijn uitreiking.
Worst habit: Niks afmaken en heel maar dan ook heel veel vergeten. 
X-ray's you've had done: Nog nooit!
Yummy food you make: Eigenlijk kan ik niet zo goed koken dus ik zou het niet weten!
Zoo animal: De zwarte panter. Een geweldig dier! En een hele mooie vacht. Ik vind alleen z'n ogen wel eng hihi. 

Dit was mijn eerste tag! Ik hoop dat je het leuk vond en neem het over voor je eigen blog. Zou ik leuk vinden! 
Bedankt voor het lezen! <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten