4 januari 2012

Klein Shoplogje + Kleine review


Vandaag heb ik een mini- mini shoplog voor jullie. Ik heb sinds kort een Kruidvat in het dorp. En ik hóú van de Kruidvat. Dus ik ben er regelmatig te vinden ;) Maar ik heb vandaag (30-12-2011) een paar dingetjes gekocht daar bij de Kruidvat, en dat wilde ik eventjes laten zien.


Als eerste heb ik deze uber goedkope handcreme gekocht. Ik wou bij de make up kijken maar daar waren andere meiden aan het kijken, dus ging ik even (erg lang) ergens anders kijken. En toen liep ik deze tegen het lijf. Ik was er erg benieuwd naar want een goedkoop iets kan nooit erg goed zijn, dacht ik. Maar een kort review:


De handcreme komt in een tube van 200 ml. Met een erg handige doseerdop, zoals je hier kunt zien. Ik vind dit het handigste werken als je gewoon een tube hebt, met zo'n dop.


Dit is hoe de substantie is. Het is een erg vaste substantie, en absoluut niet vloeibaar. Het is een erg basic handcreme. Er zitten verder geen tierlantijntjes aan voor harde nagels of zoiets. Hij trekt snel in, maar laat wel een vettig laagje achter. Wat ik een beetje vervelend vind, want dan kan je het niet even zo opsmeren en daarna gelijk wat anders doen. Dus ik gebruik het maar als nacht handcreme dan kan de creme 's nachts intrekken. En heb ik 's ochtends lekker zachte handen. 

Je betaalt vrij weinig voor zo'n grote tube vol, namelijk €0.69. Wat ik absoluut niet duur vind voor zo'n basic handcreme.

De lipliner:


Ik heb de lipliner gekocht in de lichtste kleur die er was, 07 Cute Pink. Ik dacht dat dit wel dicht bij mijn eigen lipkleur zou komen, maar dat was niet echt het geval.


Dit is de swatch. Het is wel een mooie roze kleur. Hij is gelukkig niet felroze want daar hou ik niet zo van. Het is een beetje een oudroze kleur, en mat.


Dit is de kleur als ik hem op mijn lippen heb. Het is, zoals ik al zei, niet zo'n felle kleur. Hij lijkt op de foto wel erg fel moet ik zeggen. Maar het is een oudroze kleur. Het is een erg 'creamy' lipliner. Want als ik hem aangebracht heb, kan ik nog gewoon m'n lippen over elkaar doen. Hij trekt ook niet helemaal in de lippen, wat ik we jammer vind, want dan kan je niet drinken zonder dat er wat aan je glas zit.

Deze lipliner gaat over de toonbank voor €0.99. 

Het oogpotlood:


Ik wilde al een tijdje een bruin oogpotlood. En ik kon eigenlijk nergens een goede en mooie kleur vinden. Totdat ik deze tegenkwam. Het is bruin met een kleine shimmer erin, dus niet zoals alle andere oogpotloden.


Het is de kleur 08 Teddy. Zoals je kan zien (:


Op deze foto kan je goed zien dat het potlood een shimmer erin heeft. Wel een hele lichte, maar ik vind dat dat je oog  nog ietsje extra oplicht en juist je oog wat groter maakt.


En zo ziet -ie eruit als ik hem opheb. Ik breng oogpotlood altijd een beetje dik aan dus je ziet het ook wel goed ;)

Deze kost ook €0.99. Watt niet duur is voor zo'n gepigmenteerd oogpotlood wat ook nog eens best lang blijft zitten.

Bedankt voor het lezen! 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke aankopen zeg. Ik koop mijn handcreme meestal bij de Action, die is ook spotgoedkoop en toch goed van kwaliteit. Wow, de kleur van het oogpotlood vind ik wel heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen