6 januari 2012

Hoe verzorg ik mijn haar?


Vandaag ga ik jullie laten zien en vertellen hoe ik mijn haar doe en hoe ik het verzorg. Veel plezier met lezen!




Als eerste was ik mijn haar natuurlijk. Dit doe ik met de Herbal Essences Lifting Volume shampoo. Ook gebruik ik een conditioner onder de douche. Op het moment gebruik ik de Verrassend Volume van Andrélon. Zoals je kan zien gebruik volume producten. Waarom ik dit gebruik is omdat mijn haar dan veel soepeler en luchtiger valt.


Na het douchen zit mijn haar helemaal in de knoop. Want ik doe mijn haar altijd in een handdoek op de kop. Om het goed uit te kunnen borstelen gebruik ik de Liquid Silk Gloss van Gliss Kur. Dit is een anti-klit spray. Ik heb deze eerder gebruikt, maar toen werd mijn haar er erg vet van. Een paar maand geleden heb ik het weer opnieuw gekocht, en nu werkt het perfect. Mijn haar word er helemaal niet vet van!


Dan laat ik mijn haar opdrogen aan de lucht. Ik fohn het eigenlijk nooit. Want dat duurt erg lang en ik heb er eigenlijk nooit zin in. Maar als het opgedroogd is, smeer ik er een serum in. Ik gebruik op het moment Asia Straight ook van Gliss Kur. Hiervan doe ik drie pompjes in de puntjes. Ik doe het alleen in de puntjes anders word mijn haar erg vet.

Dit gebruik ik ook als heat protector. Want hierna stijl ik mijn haar altijd. Dit doe ik met een stijltang van de Action. Het is een erg goedkope, zoals je kan verwachten, maar hij werkt perfect!


Ik was mijn haar om de dag. En als ik geen tijd heb om mijn haar te wassen of het is tussen die dagen door vet, dan gebruik ik droogshampoo. Ik vind het echt een top uitvinding! Ik vind deze het fijnste. Ik heb er ook één staan van Schwarzkopf maar die laat een hele witte waas achter op mijn haar. En dat doet deze helemaal niet.
Ik ga de droogshampoo van Andrélon ook nog proberen.

Dit was het voor vandaag! Bedankt voor het lezen! <3

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk artikel. Ik ga ook altijd voor de volume producten. En ik kan absoluut niet zonder anti-klit spray. Leuke blog heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @JoanyDeVries Dankje! Haha echt een uitvinding vind ik (:

    BeantwoordenVerwijderen