11 januari 2012

Hoe reinig ik mijn huid 's avonds?


Vandaag laat ik jullie zien met wat voor producten ik mijn gezicht reinig. Later komt er nog een artikel over hoe ik een complete reiniging bij mezelf doe.




Als eerste haal ik mijn oog make-up weg, dat doe ik met de Etos Oog & Lip reinigingslotion. Ik haal eerste mijn oog make up weg omdat dat altijd een beetje vettig is en dat vettige laagje haal ik dan hierna weg met een facewash. Dus mijn tweede stap is mijn gezichtsmake-up weghalen. Dit doe ik met een facewash van The Bodyshop in Tea Tree Oil. Dit is een mini, want ik wil het eerst proberen voordat ik het full-size koop.


Dan haal ik de laatste restjes make up weg met een tonic. Deze is van Essence My Skin. Dit doe ik gewoon met een wattenschijfje. Er staat nog een klein flesje voor van Clinique maar daar zit ook de tonic in van Essence. Want de grote fles past niet op mijn wastafel.


Dan is het tijd om een crème aan te brengen. Ik gebruik als gezichtscrème (dag & nacht), de Mildeen Matterende Crème (Aldi). Rond mijn mond heb ik wat littekentjes en daar doe ik de Kruidvat Littekencrème op. Dit helpt perfect om littekentjes te laten verdwijnen.
Als dat allemaal ingetrokken is doe ik op mijn puistjes de Dr. Van Der Hoog Clearskin in Stop Spot!. Dit helpt erg goed tegen puistjes.

Bedankt voor het lezen!  <3

1 opmerking: