1 februari 2012

Update: Essence, Vaste Assortiment


Vandaag ga ik jullie weer update laten zien. Maar dit keer is het van Essence. Dit is een update/uitbreiding van het vaste assortiment. Voor deze uitbreiding geld ook weer, ik laat alleen zien wat écht nieuw is. Anders word het zo'n lang artikel. 
Veel plezier met lezen!





Naar deze twee producten ben ik zó benieuwd! Ze lijke me echt heel fijn. Het zijn make up bases. Die die je als allereerste op je gezich, nog onder je foundation. De eerste is Illuminating Base, deze zorgt voor een natuurlijk en stralende teint nog onder je foundation. De tweede heet Skin Perfection Base, deze zou je ook kunnen gebruiken als een getinte dagcreme. Je kan het ook onder je foundation aanbrengen voor net dat beetje extra dekking. Deze kosten per stuk €3.79. 



Dit is een nieuwe foundation. Het heet: Make up To Match. Het past zich aan elk huidtype aan, zeggen ze. Deze foundation zal in drie kleuren beschikbaar zijn en is olievrij. Deze gaat de winkel uit voor €3.99.


De Soufflé Touch blush. Dit is een creme-achtige blush. Maar dan nog net iets luchtiger. Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Lijkt me heerlijk om aan te brengen. Deze gaat €2.79 kosten.


I Love Runway Highlighter. Dit is een toevoeging aan het 'I Love' assortiment. Dit lijkt me een erg fijn product. Ik heb ook al zoiets, maar dan van Sephora en die is heel wit. Deze is wat roziger. Deze kost €2,40.


Dan nog een oogschaduw kwastje. Ik hoop dat deze net zo fijn is als de andere nieuwe kwasten van Essence. Dus deze ga ik zeker uitproberen! Deze gaat €1.29 kosten.


De eyeliner pen. Deze ken je vast wel. Maar nu komt 'ie in een andere versie. Met aan één kant een dunne kant en aan de andere kant een dikke kant. Lijkt me wel erg handig. Deze kost €2,99.


Dan nog twee eyeliners. Deze hebben een nieuw kwastje, die dunner is en dus fijner aanbrengt. Deze is verkrijgbaar in een 'gewone' versie en een waterproof. De 'gewone' kost €2.29 en de waterproof kost €2.49.


Dan een heel interessant product. Dit heb ik ook nog nooit eerder gezien. Dit is de Volumizing Lash Powder. Dit is een witte poeder dit je na één laagje mascara aanbrengt dat laat je even zitten. Vervolgens breng je nog een laagje mascara aan. En dan moet je een kunst wimper effect hebben. Ik ga zeker testen of dit echt werkt! Deze gaat €2.99 kosten.

Dan nog drie mascara's:


De Get Big lashes - Curl. Een mascara die je wimpers doet krullen. Deze kost €2.29.

De Get Big lashes - Volume Boost. Een mascara die je wimpers een geweldig volume moet geven. Het is wel een mooi en goed borsteltje daarvoor. Deze gaat €2.29 kosten.


De Get Big lashes - Volume Boost Waterproof. Dezelfde mascara als hierboven maar dan waterproof. Deze gaat €2.49 kosten.


Dan nog twee erg leuke uitziende lipglossjes. Dit zijn de Marble Mania lipglosses. Ze zien er echt heel leuk uit! Als je het op je lippen doet word het één kleur. Deze is verkrijgbaar in vijf kleuren. Deze gaan €1.99 per stuk kosten.


Dan als laatste, een nieuwe lijn met nagellakjes. Nude Glam nail polishes. Dit is een hele nieuwe lijn met alleen maar 'nude' lakjes. Dus erg rustige kleuren. Deze zullen €1,29 gaan kosten.

Deze update/uitbreiding zal verkrijgbaar zijn vanaf maart 2012 bij Kruidvat en Trekpleister. Ook naar deze uitbreiding ben ik erg benieuwd. Ook hiervan gaan nog een paar reviews online komen. 

Bedankt voor het lezen! <3


1 opmerking: