21 februari 2012

Sorry, Sorry, Sorry!

Hee!

Het spijt me dat ik de afgelopen weken niks van me heb laten horen!
Ik zit in het examenjaar van VMBO 4. En heb het dus erg druk met school en se weken.
Hierdoor komt het dat ik niet veel van me heb laten horen. En ik weet dat ik veel eerder dit al aan jullie kon laten weten. En het spijt me dus erg..




Ik zit momenteel nog in een se week. Dus ik ga vanaf nu proberen sowieso één artikel per week te plaatsen. Het kan zijn dat er soms een artikel meer is, maar dat komt dan omdat ik tijd heb. Het kan ook voorkomen dat  er soms in een week geen artikel is.
Ik weet dat dit erg verwarrend is, maar als ik eenmaal uit mijn examens ben komt er weer regelmaat en ga ik me weer volop op mijn blog (dit dus) en YouTube storten. Want dan heb ik alle tijd van de wereld. Dit zal gebeuren rond halverwege mei. Maar daar krijgen jullie nog wel bericht over of ik geslaagd ben of niet (:

Volgende week zal ik wel een paar extra artikelen plaatsen omdat ik dan vakantie heb. Dus dat is al wel zekerheid.

Het artikel wat ik dan één keer per week zal gaan plaatsen, zal in het weekend zijn. Want dan heb ik de meeste tijd en kan ik ook 's avonds en 's nachts werken. Haha!

Ik hoop dat je er een beetje begrip voor hebt. En nogmaals het spijt me dat ik niks van me heb laten horen (:

xoxo Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten