27 februari 2012

Aankoopjes!


Hoi,
Ik ben deze voorjaarsvakantie in Hardenberg op 'vakantie'. Waarom ik dit tussen haakjes zet? Nou, dat komt omdat ik in het huis van mijn oom en tante slaap.
Hardenberg is een stadje in Overrijssel, misschien ken je het wel. Je kan er erg leuk winkelen, je hebt er eigenlijk alle winkeltjes wel. Op beauty-gebied vooral haha! En laat ik nou toevallig dol zijn daarop!
Vandaag ben ik daar ook wezen shoppen, en ik zag me toch wat moois bij de Kruidvat! Een bak vol met oude limited editions van Essence. Nou is dat niet zo bijzonder, maar alles was €0,50 of €1,-! Dus dat was wel mooi meegenomen. Ik heb ook nog een paar andere dingetjes gekocht, maar dat was niet zo bijzonder hihi.
Dus lees gauw verder wat ik uit die bakken gevist heb! (:





Hier even een quick overview van de make up die ik gekocht heb.


De eerste drie producten; een oogschaduw duo en twee oogpotloodjes. Deze drie producten uit de LE 50's Girls Reloaded. Het oogschaduwduo bestaat uit een créme-kleur en een donkerblauwe kleur. Beide hebben ze een parel-achtige finish. Ik ben vergeten swatches te maken, maar het zijn ook niet zulke aparte kleuren.
De potloden zijn donkerblauw en lichtblauw/grijs. De donkerblauwe heet: I'm a marine girl en de lichtblauwe: You're a heartbreaker. Ook hiervan ben ik vergeten swatch foto's te maken.
Het oogschaduw duo was €1,00 en de twee potloden per stuk €0.50.


Dan de één na laatste drie dingetjes. een colour changing lipgloss, oogschaduw en een eye soufflé. De eerste twee producten komen uit de LE Whoom Boooom!!! en de laatste uit de LE Ballerina Backstage.
Naar de clour changing lipgloss was ik vooral érg benieuwd! Als het uit de tube komt is het blauw, maar als je het op je lippen doet is het roze. Dit vind ik zó apart! Het volgende product is niet zo bijzonder. Dit is gewoon een basic kleurtje. Dat je onder je andere kleur kan doen zodat je het beter kunt blenden.
Het laatste product was ik ook erg benieuwd naar, maar dat was niet zo heel veel bijzonder haha. Maar het is wel een fijn product om onder je oogschaduw te gebruiken.
De lipgloss en de eye soufflé waren €1,00 en de oogschaduw was €0,50.


Dan als laatste nog een paar gezichtsverzorging producten. Deze lagen niet in die bak, maar waren wel in de aanbieding. Hier mist trouwens ook nog wat, van die doekjes om je make-up ermee af te halen. Deze heb ik aan m'n moeder gegeven, daarom liggen ze er niet bij.
De aanbieding was trouwens twee producten van Essen My Skin voor €3,00.
Er was wat nieuws in deze lijn wat ik graag wou proberen, namelijk de Cooling Eye Roll-On. Ik heb deze nog niet geprobeerd maar zal het zo snel mogelijk uit gaan proberen.
Het product dat er schuin achter staat is de soft cleansing gel. Deze ga ik ook zo snel uitproberen. Deze twee producten ruiken in ieder geval erg lekker! Dus dat is al een pluspunt. (: Beide zijn ze van de lijn Lime & Cucumber.
Als laatste heb ik nog een crème erbij gedaan. Deze is van de lijn Pomegranate & Bamboo. Deze ruikt ook al zo lekker! Het lijkt me een erg lekkere, voedende lijn. Zoals je al verwacht, deze heb ik ook nog niet geprobeerd.

Van de Lime & Cucumber lijn ga ik ook nog de crème testen, van dit alles komt nog één groot review.

Sorry voor het laatste artikel op deze dag, maar ik wou dit nog wel even delen met jullie.
Bedankt voor het lezen <3

1 opmerking: