25 februari 2012

Mini Review: H&M Lip Gloss & Essence Neusstrips



Hoi,
Vandaag ga ik wat nieuws introduceren: Mini Review!
Dit houd in dat ik twee (of meer) producten in één review ga doen.
En dan dus kort reviewen. Dit zullen meestal dingen zijn als lipgloss. Of dingen waar ik niet zoveel over kan schrijven, haha.
Dit ga ik denk ik een paar keer per maand doen. Want anders worden die producten nooit gereviewd. Want ik vind het een beetje dom lijken als het een heel klein artikel is hihi.

Deze keer gaat het over de lipgloss van de H&M, Vanilla Fudge en de neusstrips van de Essence Pure Skin lijn. Veel plezier met lezen!





Als eerste de Lipgloss van de H&M, Vanilla Fudge. Deze hebben jullie ook al een keer eerder in een shoplog van mij gezien. 
Het is een hele fijne lipgloss, je hoort erg vaak dat lipgloss je lippen uitdroogt. Dat is bij deze absoluut niet het geval! Het voelt alsof het je lippen erg voedt. Ook als 'ie er (bijna) af is. Hij ruikt erg lekker naar vanille, waar ik dol op ben! Dus dat is een pluspunt voor mij. Als je niet zo van Vanille houdt dan zal ik het niet kopen, want dan stinkt 'ie voor jou. 



Het is een erg zachte lipgloss die je lippen, wat ik al zei, voedt. Hij smeert ook fijn. Is helemaal niet plakkerig of juist erg vloeibaar, precies goed. Hierboven zie je hoe transparant 'ie is. Er zit een kleine glans 
in, zoals je kan zien. Deze foto is met flits gemaakt dus zie je goed hoe hij glanst. 

Mijn oordeel:  Een erg fijne lipgloss die niet plakt voor maar €1.95



Dan de neusstrips van de Essence Pure Skin lijn. Main, wat een lucht! Deze ruiken echt niet lekker haha! Ze ruiken naar je haar als je een avondje bent wezen stappen in een discotheek. Een rooklucht dus. Dat vind ik écht een minpunt, daarom gebruik ik ze ook nooit weer. Ze stinken gewoon té erg. 
Zo dat moest ik even kwijt hihi.

 Zo zien ze eruit als ze uit de verpakking zijn. Ze zien er gewoon uit zoals je ziet. Ze zijn dan blauw, maar verder niks raars. Als je ze eruit haalt ruik je het nog niet, maar als je ze op je neus doet wel.
Maar verder zijn ze, afgezien van de geur, best wel oké. Niet de beste neusstrips, maar wel 'basic'. 

Hoe ik ze gebruik:
Stap 1:
Als eerste maak ik mijn neus vochtig met een nat washandje. 
Stap 2:
Dan haal ik de neusstrip snel uit de verpakking en van het plasticje.
Stap 3:
Dan leg ik het midden op mij neus en strijk het zo verder uit naar buiten. Zodat mijn hele neus bedekt is met de neusstrip. 
Stap 4: 
De neusstrip laat ik zo lang mogelijk zitten. Maakt niet uit hoelang als het maar langer is dan 15 minuten. Ik laat het meestal zo'n half uur zitten.
Stap 5:
Als de 15 minuten of het half uur voorbij is, trek ik de neusstrip er voorzichtig af. Dit moet je langzaam doen want dan neemt het de meeste mee-eters mee in de strip. Het doet even zeer meer dan is er wel meer uit dan dat je het eraf 'rukt'. 

Mijn oordeel:  Het zijn wel goeie basic neusstrips. Ik vind de geur sowieso een minpunt. Als je dat geen probleem vindt zal ik ze gewoon proberen. (: 
Ik weet de prijs niet meer, maar ik ga maandag naar de stad en zal even kijken hoe duur ze zijn. En dat zal ik er even bijzetten. 

Hoop dat je het leuk vond om te lezen. Laat even achter bij de reacties wat je van de mini-review vind. 
<3



1 opmerking: