28 december 2011

Mijn Lippenstiften

Vandaag ga ik jullie laten zien welke lippenstiften ik heb.


Ik heb iets meer als tien lippenstiften, ook heb ik nog zeven lipstains en vloeibare lipsticks.
Ik ga de namen en nummers geven zodat je ze makkelijk kan opzoeken.

De eerste vier.



Dit zijn er drie van Catrice en één van de HEMA. De bruine van Catrice is er volgens mij uit, want dat is oude collectie. De kleuren van links naar rechts. HEMA: nr. 01, Catrice: 130 Frozen Rose, Catrice: 070 Luxury Red en Catrice: 080 Corallicious Pink.

Dan de volgende drie.



De eerste twee zijn van Rimmel en de andere is van Miss Sporty.
Kleuren weer van links naar rechts. Rimmel: 080 Paradise, Rimmel: 031 Fudge Brownie en Miss Sporty: 020 Strip Tease.

Volgende drie:



De eerste is een mini van Max Factor, deze is niet in het vaste assortiment verkrijgbaar. De andere twee zijn van Maybelline.
Van links naar rechts. Max Factor: 804 Hint of Red, Maybelline: 175 Pink Punch en Maybelline: 245 Magic Mauve.

Nu de vloeibare lipsticks en lipstains.



Deze zijn van verschillende drugstore merken. Sommigen zijn al uit het vaste assortiment of was een Limited Edition. De kleuren van achter naar voor. NYC: 490 Persistent Pink, Idyl: 04 Candy Queen, Essence: Colour & Shine (hier staat geen kleur op, maar het is een lichtroze kleur), Cassuelle: (hier staat ook geen kleur op) Dit is een hele donkerpaarse kleur, Essence You Rock: 02 Your Pink Is On Fire en 01 Let Me In Rose en Maybelline: Delicious Pink.

Dit waren mijn lippenstiften. Er komt best wel vaak wat bij maar ik draag haast nooit lipproducten.
Tot het volgende artikel!
xoxo Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten