31 december 2011

Mijn Lipglosses


Allereerst alvast een gelukkig nieuwjaar! Met veel voorspoed en geluk! <3

Vandaag laat ik jullie mijn lipgloss-stash zien. De meeste zijn van budget merken. Hierbij zitten ook wat lipglosses die ik bij tijdschriften heb gekregen.

Als eerste mijn voedende lippenbalsems in potjes.


Het zijn gewoon een soort vaseline potjes allemaal, ook erg vettig en ook goed vochtinbrengend.
Van boven naar beneden. Vaseline: Cocoa Butter, Vaseline: Rose & Almond, I love...: Raspberry & Blackberry, ICI Paris XL: Little Pink Tin.

Dan de eerst drie lipglosses.


Deze zijn van E.L.F. en twee van Gosh. Van links naar rechts.
E.L.F. Super Glossy: 00819 Goddess, Gosh On Stage: 106 en Gosh On Stage: 105.

Dan nog twee lipglosses in pot en één in knijptube.

´
Eentje van de Apotheek en twee van de Action. Kleuren van links naar rechts.
De eerst is van de Apotheek, hier staat geen naam op maar het is een nude, shimmery kleur. De andere twee zijn: Paris Pink en Italian Red.

Dan mijn Essence glossjes.


Hier zit één LE bij. De rest zit in het vaste assortiment. Kleuren weer van links naar rechts.
Essence Circus Circus: 02 Mh Glammy Acrobat, Essence Stay With Me: 01 Me & My Icecream, Essence XXXL Shine: 01 Pure Chic, Essence XXXL Nudes: 01 Pure Beauty en Essence On Top: 03 Hypnotize.

Dan de ´overige´ lipglosses.


Hier zit ook nog een lippenbalsem bij en de rest is tijdschrift make up. V.l.n.r.  E.L.F. Conditioning Balm: Strawberry Créme, Beauty by Fancy: een duo lipgloss, Beauty by Fancy: een enkele lipgloss dan nog eentje van Miss Sporty: Be Connected (staat geen kleur op).

Nu mijn lippenbalsems in stick vorm.


Van verschillende drugstore merken en ook van de Aldi. V.l.n.r. Etos: Verzorgende Lippenbalsem, Cocoa Butter, Labello: Pearl & Shine en Biocura Beauty.

Dan nog een heel goedkoop lippalletje van de Action. Deze gebruik alleen om een heel subtiel glansje op mijn lippen aan te brengen. Deze heeft allemaal kleurtjes, maar is niet goed gepigmenteerd.


Dankjewel voor het lezen!
Vragen en/of suggesties achterlaten bij de comments of een mailtje sturen: ladyblush@hotmail.nl

xoxo Maud

1 opmerking:

  1. Wat een mooie collectie zeg. Je hebt echt veel glossjes. Ik ben zelf meer van de lipstick.

    BeantwoordenVerwijderen