26 december 2011

Kruidvat Body Fruit Cranberry & Pomegranate

Mijn eerste artikel! Veel plezier met lezen!


In dit artikel ga ik jullie iets vertellen over de Kruidvat Body Fruit lijn. Ik heb hier twee producten van. Bij toeval van dezelfde geur, Cranberry & Pomegranate. Een hele zoete maar toch heerlijke geur.


Als eerste de bodybutter.


Zoals ik al zei is het een hele zoete geur. Ik heb van deze lijn ook een showergel gehad, en ik moest heel erg wennen aan de geur. Ook weer toen ik deze kocht. Maar op den duur als je de geur een paar keer geroken hebt is het een erg aangename geur. Als ik deze pot opendraai ruik je het gelijk door de hele kamer, dat vind ik fijn aan bodybutters/bodylotions.


Ik kon het helaas niet laten om hem eerst te proberen, sorry haha. Zoals je kan zien is het een gewone stevige bodybutter. Als je het goed bekijkt lijkt -ie zelfs een beetje soufflé-achtig. Een beetje met lucht belletjes ertussen door. Een gewone basic bodybutter.


Zo ziet -ie eruit als je het eruit haalt. Wel stevig en ook een klein beetje hard, maar wel makkelijk uit te smeren. Hij trekt ook snel in, dat vind ik erg belangrijk aan bodyproducten. Want dan kan je het ook 's ochtends gebruiken en je daarna gewoon aankleden zonder dat je nog een vettig laagje op je lichaam hebt. En je ruikt het ook nog heel goed als -ie ingetrokken is. 

Deze bodybutter kost €2,49 en er zit 200 ml. in.. 

Dan de bodylotion.


Dit is, zoals ik al zei, dezelfde geur. Net zo zoet. Deze heeft alleen niet dat als je hem openmaakt dat de geur je tegemoet komt. Wat ik wel een beetje jammer vind. Sowieso heeft de bodylotion niet zo'n sterke geur als de bodybutter. Je moet er echt in knijpen wil je de geur ruiken. Maar deze is dan wel makkelijker te gebruiken als je nog een geurtje op wil doen 's ochtends, dan is de geur van de bodylotion niet overheersend. 

Ook deze trekt erg snel in. Wat ik ook bij deze weer fijn vind. Deze ruik je dan nog iets minder goed dan de bodybutter. 


De fles heeft een erg hygiënische dop. Je moet wel lang wachten voordat er wat uitkomt, ook al is hij nog best vol. Maar verder erg prettig om mee te werken.


Dit is hoe het eruit ziet als het uit de fles komt. Een gewone basic bodylotion substantie. Niet te waterig maar ook weer niet te stevig. Gewoon zoals het moet zijn (: Deze trekt ook erg snel in de huid, net als de bodybutter. 

De fles bevat 150 ml. en kost €2.29.

Over het algemeen een prima en vrolijke lijn. Het is totaal budget proof dus voor iedereen bestemd qua prijsklasse. Voedt de huid goed en heeft een heerlijke geur.
Je hebt ook nog andere geuren, Coconut & Shea en de Mango & Papaya. Deze heb ik zelf nog niet geroken. 
Je hebt van de Body Fruit lijn ook nog een scrub, douchegel en een handzeep. 

xoxo Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten